pátek 8. ledna 2016

Maličkosti | Prosinec 2015



Vítejte u nového článku! :)

Dneska jsem se rozhodla sepsat věci, které mi v prosinci udělaly radost nebo z nich jsem zkrátka nadšená. Budu v článcích tohoto typu psát hlavně o knížkách / hudbě / filmech, ale taky o nehmotných věcech.

Takže doufám, že se vám první článek v této rubrice bude líbit! :)

Em



Jako první začnu asi hmotnými věcmi, a to převážně ale ne úplně budou dárky k Vánocům- od rodiny i od kamarádů. Nejsou tu všechny - ostatní už jsem buď snědla nebo jsou to svíčky- ale zaměřila jsem se tady hlavně na knížky / zápisníky.


Takhle vypadá hromada všech knížek a zápisníků, které se u mě nashromáždily za prosinec. Musím uznat, že mě překvapilo, kolik toho je.

Mám tady knížky Kdybychom se neviděli a Deklarace smrti, obě jsem si koupila sama ještě před Vánocemi a zkrátka jen tak pro radost. Obě už mám taky přečtené a líbily se mi.

Dále tu mám knížku Malí bohové od mojí kamarádky, dala mi jí k Vánocům <3 Potom anglické knížky The Help a The DUFF, tyhle jsou jako dárky od rodičů :) Mám z nich ohromnou radost a strašně se těším až je všechny přečtu!


Tenhle naprosto dokonalý diář na rok 2016 jsem vybírala s bráchou v knihkupectví. Rozhodovala jsem se mezi třemi, a tenhle byl sice nejdražší (proč je všechno tak drahý), ale taky nejhezčí :') Strašně se mi líbí. Jsem ujetá na diáře, no jo no.


Tohle je dárek od kamarádky k Vánocům. Když mi ho dala, úplně mě to dojalo, protože se známe teprve od září a netušila jsem, že to o mně ví tolik- jaké mám oblíbené knihy a filmy. Buď o sobě moc mluvím nebo je prostě telepat, tipuju to druhé :D
Vlastně to není vůbec žádný obrovský dárek, ale má pro mě velký význam <3 A takové dárky jsou nejlepší!


Tohle není dárek pro mě, ale koupila jsem tuhle knížku omalovánek s názvem Lost ocean pro mamku v Bratislavě. Je v angličtině, ale vzhledem k tomu, že slov tam najdete opravdu málo, nevadí, že mamka angličtinu tolik neovládá.
Udělalo jí to velkou radost a mně se taky strašně líbí. Uvnitř jsou ty omalovánky úplně dokonalé! 


Detail.


Tohle byl dárek od kamarádky. Už strašně dlouho jsem podobnou skleničku chtěla, ale nemohla ji nikde sehnat, a když mi ji dala, byla jsem úplně hotová, hrozně mě to mile překvapilo :') 



Tyhle barvy na textil jsou taky dárek od rodiny k Vánocům. Věděla jsem, že je zřejmě dostanu, protože jsem o nich hodně mluvila, a jsem strašně šťastná, že je mám! Už se těším až si udělám trička :)


Navzdory tomu, že neumím kreslit, kreslení miluju a tyhle štětce mi udělaly radost. Jsou NAPROSTO BOŽÍ.


A nakonec tu mám ještě tuhle věc na náušnice a řetízky, která se dá pověsit na zeď. Už jsem na ní naskládala hromadu mých věcí a je to vážně
šikovné :)


O knížkách už jsem mluvila až moc, ale v prosinci jsem shlédla dva pro mě úplně nové filmy. A oba se mi líbily, ne třeba úplně nejvíc, ale byly dobré :)

Jako první bych ráda zmínila film Pan, což je vlastně příběh o Petru Panovi ale trochu pozměněný. Je to příběh jenom o tom chlapci a není tam vůbec třeba Wendy. Já osobně budu mít vždycky oblíbenější ten starší film ale ani tenhle nebyl špatný.  Rozhodně to bylo úžasně graficky zpracované a objevilo se tam několik skvělých herců. A ten soundtrack <3


Jako další film jsem viděla Palo Alto. Nevím jak vy ale já jsem o tom filmu v životě neslyšela dokud jsem na Instagramu několika lidí nenarazila na fotky právě z toho filmu a zaujalo mě to. Tak jsem se na to podívala blíž a nebylo to zase tak úplně zlé. Rozhodně to neřadím mezi filmy které ode mě mají pět hvězdiček, ale má to takovou myšlenku, že to ve vás prostě něco málo zanechá. Líbilo se mi to.

edit, movie, and grunge image

Další věcí je YouTube. Je to vlastně taková moje televize, a v prosinci moje oblíbená zahraniční youtuberka Zoella aka Zoe Sugg vydávala každý den dvě videa. Hrozně mě to potěšilo a i když třeba nekoukám na ty videa o líčení, její vlogy z Vánoc mě moc bavily a vlastně právě díky jejím vlogům umím tak dobře anglicky. Takže to bylo takové hezké zpestření prosince, který byl dost hektický kvůli Vánocům a vlastně i škole.

Z hudby jsem si zamilovala skupiny The 1975 a Of monsters and men, a od Troye Sivana pořád poslouchám Wild.

the 1975, pink, and band image

Takže, to by asi bylo za prosinec všechno. Hlásím, že jsem taky živá a zdravá zpátky z lyžáku - i když teda běžky mě zamordovaly- a dokonce jsme měli i sníh! <3

Mějte se krásně a užívejte si víkend, doufám, že už jste všichni v té škole po vánočních prázdninách zase v pohodě :)

Em
҈




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc ráda za jakýkoliv komentář, který zanecháš. :')